måndag 3 maj 2010

Falun: tema "detaljer"


Jag har ju en såndär liten fäbless för ringar, och nu har det skett en tillökning i min lilla ringfamilj. Konsumera mera.



Pekfingerringen: Knappring från någon slags designer som får sina prylar sålda på designtorget.
Långfingerringarna: Den översta fick jag i studentpresent av Bernhard, dom tre mittersta hittade jag i min mammas smyckesskrin och den nedersta köpte jag på en liten konsthantverksbutik i majorna.
Ringsfingerringen: Min helt nya, löjligt fantastiska ring från Disney Coutures Alice in Wonderland-kollektion. Och jag som inte ens tycker om katter.

...när jag ändå är igång kan jag ju visa min andra hand också kanske.



Långfingret: Fick den i 19årspresent av Ellinor.
Pekfingret: En såndär gaffelkonstring. Det här är från början en dessertsked.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar